Pandi här! ;)

Hajsan! ^^

Det är jag som är Pandi, jag har tidigare inte skrivit något inlägg så jag ska nog börja göra det nu. ^^


Jag står för grafiken, alltså typ headern och sånt så sätter lilla Panda in sakerna. (:

Jag står även mycket för skrivningen om foto och liknande. Jag har nyss köpt en system karma,
 en Canon e05 d1000.

Den är väldigt bra för en som ska köpa sin fösta system kamra då det är lätte funktioner (tycker jag, hehe) och så medföljer det  en bok om hur alla funtioner funkar och tips på hur man kan få ett fint foto. (:
En så länge så är jag super nöjd med den, och kan verkligen tipsa om den. ^^ <3



Det var ett litet inlägg från mej, och jag kan lova att det kommer fler! ;)




Kommentarer
Postat av: Frida

Den heter Canon EOS 1000D

2010-07-11 @ 16:57:34
URL: http://cuteegiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0